Regulamin świadczenia usług
REgulamin
Regulamin świadczenia usług przez KBtrener
§1. Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady świadczenia usług przez Karola Bileckiego, prowadzącego jednoosobową działalność gospodarczą (NIP: 5252447097, nr REGON: 141745191), wpisanego do Centralnego Rejestru Osób Uprawnionych do Wykonywania Zawodu Medycznego pod numerem 118498 jako technik masażysta (dalej jako: “KBtrener”).
- Usługi świadczone są przez KBtrener w Warszawie lub w innym miejscu uzgodnionym z Klientem.
- KBtrener świadczy usługi wymienione w §2 ust. 1 (dalej jako “Usługa” albo “Usługi”).
- KBtrener nie stawia diagnoz medycznych, a Usługi świadczone przez KBtrener lub jego współpracowników nie zastępują konsultacji z lekarzem lub fizjoterapeutą, o czym wykonujący Usługę informuje Klienta.
- Celem Usług jest wspieranie dobrostanu Klienta, redukcja napięć, poprawa samopoczucia, sprawności fizycznej, profilaktyka oraz relaks.
§2. Zakres Usług
- Usługi oferowane przez KBtrener obejmują:
- treningi personalne;
- testy funkcjonalne FMS (Functional Movement Screen) i SFMA (Selective Functional Movement Assessment);
- masaże;
- Funkcjonalną Terapię Trzewi (masaż jamy brzusznej);
- drenaż limfatyczny nóg;
- chiropraktykę – techniki manualne mające na celu poprawę mobilności i redukcję napięć;
- akupunkturę i suche igłowanie – wykonywane w celu łagodzenia napięć i poprawy komfortu życia;
- hirudoterapię – terapię pijawkami lekarskimi;
- hipnoterapię;
- pinopresurę;
- zabieg typu needle shaping twarzy;
- świadczenia z zakresu medycyny tradycyjnej, uzupełniającej i alternatywnej inne niż wyżej wymienione, zgodne z kwalifikacjami KBtrener lub jego współpracowników.
- Usługi wykonywane są zgodnie z najlepszą wiedzą, doświadczeniem oraz kwalifikacjami KBtrener lub osób działających na jego zlecenie.
- KBtrener lub jego współpracownicy wykonujący Usługi posiadają odpowiednie certyfikaty, uprawnienia i kwalifikacje wymagane dla danej Usługi.
- Usługi są odpłatne. Ceny za poszczególne Usługi określa cennik dostępny na stronie https://recepcja.gabinet-spokoj.pl/.
§3. Obowiązki Klienta
Klient KBtrener zobowiązuje się do:
- przekazywania KBtrener lub innej osobie wykonującej Usługę rzetelnych informacji o swoim stanie zdrowia, w tym o postawionych diagnozach lekarskich i zaleceniach lekarza lub fizjoterapeuty, przyjmowanych lekach, stosowanych terapiach oraz przeciwwskazaniach do wykonania określonej Usługi poprzez wypełnienie ankiety przekazanej mu przed wykonaniem Usługi,
- punktualnego przybycia na umówiony termin wizyty/treningu,
- zapłaty za Usługę w formie uzgodnionej z KBtrener oraz w wysokości zgodnej z cennikiem Usług,
- stosowania się do zaleceń i wskazówek KBtrener, w tym do ewentualnego skonsultowania się z lekarzem lub fizjoterapeutą,
- stosowania się do zaleceń lekarskich, fizjoterapeuty lub innego specjalisty, jeśli zostały wydane.
§4. Zasady korzystania z Usług
- Usługi świadczone są wyłącznie po uprzednim umówieniu wizyty/treningu telefonicznie, mailowo lub poprzez system rezerwacji na stronie internetowej KBtrener. Umowa o świadczenie Usług zostaje zawarta, a wizyta/trening umówiona/-y z chwilą potwierdzenia terminu przez KBtrener.
- W przypadku umów zawieranych na odległość (telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem strony internetowej), Klient będący konsumentem przyjmuje do wiadomości, że zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt 1 ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy w sytuacji, gdy KBtrener wykonał w pełni Usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez KBtrener utraci prawo odstąpienia od umowy.
- Klient może odwołać wizytę/trening najpóźniej 24 godziny przed jej/jego planowanym terminem bez ponoszenia kosztów. W przypadku nieodwołania wizyty/treningu w tym terminie i nieobecności Klienta, ponosi on pełny koszt Usługi.
- W przypadku wykupu pakietu Usług, Klient może zrezygnować z niego w dowolnym momencie. Jest wówczas zobowiązany do zapłaty pełnej ceny za każdą wykonaną Usługę (tak, jakby były one wykupione pojedynczo).
- W przypadku spóźnienia się Klienta na wizytę/trening, nie ulega ona/on przedłużeniu, a Klient ponosi pełny koszt Usługi. W przypadku opóźnienia z przyczyn leżących po stronie KBtrener, wizyta/trening zostaje przedłużona/-y proporcjonalnie, a jeśli nie jest to możliwe, o czas opóźnienia przedłużana/-y jest kolejna/-y wizyta/trening.
- KBtrener zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania Usługi w przypadku:
- stwierdzenia u Klienta podczas wizyty/treningu przeciwwskazań zdrowotnych do jej wykonania, lub
- niewłaściwego, w szczególności agresywnego, zachowania Klienta podczas wizyty/treningu, lub
- pozostawania Klienta w stanie po spożyciu alkoholu lub po zażyciu środków odurzających podczas wizyty/treningu, lub
- braku zapłaty pełnej kwoty za poprzednio wykonaną Usługę.
- W przypadku podejrzenia występowania u Klienta schorzenia, które może stanowić przeciwwskazanie do wykonania danej Usługi, KBtrener ma prawo odmówić wykonania tej Usługi i zalecić Klientowi wizytę u specjalisty (lekarza, fizjoterapeuty itp.).
- W przypadkach określonych w ust. 6 i 7, KBtrener zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia za Usługę.
§5. Odpowiedzialność KBtrener
- Klient przyjmuje do wiadomości, że Usługi nie zastępują konsultacji lekarskich ani fizjoterapeutycznych.
- KBtrener zobowiązuje się do świadczenia Usług z należytą starannością, profesjonalizmem oraz przy zastosowaniu standardów wynikających z posiadanej wiedzy, doświadczenia i kwalifikacji osób uprawnionych do wykonania danej Usługi.
- KBtrener nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe na skutek:
- zatajenia przez Klienta istotnych informacji o stanie zdrowia, w tym przeciwwskazań do wykonania Usługi;
- niestosowania się Klienta do wskazówek lub zaleceń otrzymanych przed, w trakcie lub po wykonaniu Usługi;
- niestosowania się Klienta do zaleceń lekarza, fizjoterapeuty lub innego specjalisty.
- Postanowienia niniejszego paragrafu nie wyłączają ani nie ograniczają odpowiedzialności KBtrener w sytuacjach, w których odpowiedzialność taka wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
§6. Reklamacje
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej wykonanej Usługi, jeżeli uzna, że została ona zrealizowana w sposób nienależyty, niezgodny z Regulaminem lub umówionym zakresem.
- Reklamacja powinna być złożona w formie elektronicznej na adres e-mail: karol@kbtrener.pl.
- Reklamacja powinna zawierać:
- dane identyfikujące Klienta (imię, nazwisko, adres e-mail lub telefon kontaktowy),
- datę i miejsce wykonania Usługi,
- opis zgłaszanych zastrzeżeń,
- żądanie Klienta (np. ponowne wykonanie Usługi, obniżenie ceny, zwrot części lub całości wynagrodzenia).
- Reklamację należy zgłosić w terminie 14 dni od dnia wykonania Usługi.
- KBtrener rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie reklamacji.
- W przypadku uwzględnienia reklamacji, KBtrener poinformuje Klienta o proponowanym sposobie jej załatwienia, w szczególności poprzez:
- ponowne wykonanie Usługi,
- adekwatne obniżenie ceny Usługi,
- zwrot części lub całości wynagrodzenia za daną Usługę.
- W przypadku nieuwzględnienia reklamacji lub braku satysfakcjonującego rozstrzygnięcia, Klient (konsument) ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów konsumenckich, w szczególności:
- zwrócić się o bezpłatną pomoc do Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Warszawie, ul. Senatorska 27, 00-099 Warszawa, adres e-mail: konsument@um.warszawa.pl,
- wystąpić o mediację do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Warszawie, ul. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa, adres e-mail: ih_warszawa@wiih.org.pl,
- złożyć wniosek o rozpatrzenie sporu przez Stały Polubowny Sąd Konsumencki przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej w Warszawie (http://spsk.wiih.org.pl/).
- Niezależnie od powyższego, Klient ma prawo dochodzić swoich roszczeń na drodze postępowania sądowego przed właściwym sądem powszechnym.
§7. Dane osobowe i poufność
- Administratorem danych osobowych Klientów jest KBtrener.
- Dane osobowe, w tym dane o stanie zdrowia, przetwarzane są wyłącznie w zakresie niezbędnym do świadczenia Usług i prowadzenia dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Klient ma prawo wglądu w swoje dane, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, zgodnie z przepisami Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO). Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych oraz o przysługujących Klientowi prawach znajdują się w Klauzuli Informacyjnej RODO przesyłanej Klientowi przez KBtrener oraz w Polityce Prywatności dostępnej na stronie: https://kbtrener.pl/polityka-prywatnosci/.
- KBtrener zobowiązuje się do zachowania w poufności wszelkich informacji uzyskanych od Klienta w trakcie świadczenia Usług, w szczególności danych osobowych i informacji o stanie zdrowia Klienta.
§8. Postanowienia końcowe
- Niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie internetowej KBtrener (https://kbtrener.pl/), a jego skrócona wersja przedstawiana jest do zapoznania się Klientowi przed lub na początku pierwszej wizyty/pierwszego treningu.
- KBtrener zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. O wszelkich zmianach Regulaminu KBtrener informuje Klientów z minimum 7-dniowym wyprzedzeniem.
- Zmiany Regulaminu obowiązują Klienta od kolejnego zakupu Usług. Przy zakupie pakietu Usług do ostatniej wizyty/ostatniego treningu w ramach pakietu obowiązują dotychczasowe postanowienia Regulaminu.